tamin
  • نگهداری و تعمییرات (نت)
  • Boiler
  • Industrial kitchen

مقالات

در چند سال اخیر مصرف بی رویه سوختهای رایج و نیز الودگی ناشی از ان ها سبب شده محققین به نوع جدیدی از سوخت ها که بایومس نام دارند علاقه پیدا کنند ومطالعات مفیدی نیز بر روی آن ها صورت گیرد. پژوهش حاضر در رابطه با انتشار شعله در میان ابر ذرات متشکل از ذرات سوخت و هوا می باشد. لایکوپدیم در این پژوهش به عنوان سوخت ارگانیک در نظر گرفته شده است. لاکوپدیم نوعی گیاه است که در اثر قرار گرفتن در محیط با دمای بالا تولید گاز متان می نماید و مشتعل می شود و حرارت آزاد مینماید. بنابراین از لایکوپدیم به عنوان یک سوخت تجدید پذیر و جایگزین سوخت های فسیلی متداول یاد می شود که میزان الایندگی به مراتب کمتری دارد.بنابراین استفاده از این سوخت در تجهیزاتی مانند بویلر ها و تجهیزاتی که در ان احتراق رخ میدهد و سوخت فسیلی استفاده میگردد ،البته با طراحی مجدد این تجهیزات که سازگار با این سوخت باشند، می توان الایندگی را کاهش نمود و نیز از یک سوخت ارزان و تجدید پذیر بهره جست.

In the present study, combustion of organic dust flame in air in counter-flow system is investigated. Lycopodium is considered as fuel particle in the present research. The flame structure is assumed to consist of a vaporization zone, a reaction zone and a post flame zone. Then the governing equations are applied for each zone and solved analytically. The predicted flame speed in terms of equivalence ratio is in agreement with the results of a previous study. In addition, the variation of the flame position with the initial radius, equivalence ratio are studied.

 
 
 
 

منابع  آزمون 

اهم فعاليت هاي شرکت تأمين

  • سرعت عمل در ارائه خدمات تخصصي پشتيباني به نيروهاي مستقر در ساختمانها، با توجه به وسعت و تعداد مراكز تحت پوشش در سراسر كشور.
  • شرکت فعال درجلسات تحويل موقت وقطعي پروژه هاي جديدالاحداث وبررسي وتعيين نقايص پروژه و ارايه مشاوره هاي لازم.
  • انجام كارهاي اجرايي تاسيسات با تيمهاي متبحر در قالب عقد قرارداد.
  • افزايش توان علمي وفني پرسنل ازطريق شرکت در دوره هاي آموزشي مراکز معتبر.
  • بیشتر...

درباره شرکت تأمین

شرکت مهندسي تأسيسات و انرژی تأمين درسال 1369 به منظور راهبري، تعمير و نگهداري تأسيسات مکانيکي و الکتريکي بيمارستانهاي سازمان تأمين اجتماعي (متعلق به سازمان تامين اجتماعي) تأسيس گرديد.
درحال حاضراين شرکت عهده دار تعمير، نگهداري و نظارت بر تأسيسات مکانيکي والکتريکي تمام مراکز اداری و درمانی سازمان تأمین اجتماعی مي باشد. همچنین بهینه کردن مصرف انرژی اولویت کاری شرکت می باشد.

تماس با ما

گروه مهندسی تأسیسات و انرژی تأمین

آدرس: تهران - بلوار کشاورز - خیابان عبداله زاده - خیابان شهرستمی - پلاک 28

تلفن: 11 67 99 88 ( 21 98 +)  
دورنگار: 42 53 95 88 ( 21 98 +)

کد پستی : 1415633541